İnşallah delil kabul edilir.
Çünkü devrin insanına güven olmaz...
* Ben size kesin bir tarih vermedim.
* Dükkanı/Ofisi görüp tuttunuz.
* Baştan belliydi ortak sayaç.
* 1 aydır tutmuşsunuz.
* Vs. Vs.
Emlakçıdan geri iade hk. Düşünceleriniz?
16
●692
- 22-12-2023, 22:45:40Konuşmalar hep şu şekildeydi, emlakçı sürekli kendinin çok mahçup olduğunu mülk sahibinin antepden kalkıp gelmediğini belirtiyordu yani bu konuda şunu diyeceğini sanmıyorum ben size baştan söyledim görüp tuttunuz vs. Yani bence etik bir davranış olmaz. Dediğiniz gibi devrin insanına güven olmuyor.Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 22:47:07Evet hocam haklısınız ama, emlakçıların kafa yapılarını biliyorum zoraki iş yaparlar. Sizden baskı gelmezse ne elektrik gelir nede paranızı alabilirsiniz. Biraz dişli olmanız lazımEmirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 22:49:39Bakalım hocam bugün yazdım bana kaza yaptığını söyleyip hastaneden fotoğrafını attı pazartesi günü artık gereken neyse onu yaparım, konuşmak isterlerse konuşurum yoksa şikayetçi olurum. Hangi dili anlıyorlarsa o dilde de konuşurum çünkü gına geldi.seferyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 23:08:09*********** değil ki hocam gayette aslında iyi bir emlak firması ayrıca kapora değil komple kira + depozito + komisyon ödedim, anahtarı aldım içeri girdim hala da bende. Sadece oyalıyorlar beni bende vazgeçtim olay bu aslında.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 23:11:23bence amaç o. ayda 3 defa depozito yaksa 1 yıllık kira yerine 3 yıllık kira elde etmiş olur.Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elbette bu benim fikrim. çünkü bu tür olaylar çok oluyor.
Ancak sözleşmeniz sanırım eksik. çünkü mevcut durumda eksik nedeniyle sizin masraflarınız kiralayan tarafından karşılanmalı. tabiik uzun iş vs. kiralayan da bunu biliyor.depozito yakıyor sürekli sanırım. - 22-12-2023, 23:12:16Bakalım hocam pazartesi durum ne olacak artık.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle