• 22-12-2023, 22:43:47
    #10
    İnşallah delil kabul edilir.
    Çünkü devrin insanına güven olmaz...
    * Ben size kesin bir tarih vermedim.
    * Dükkanı/Ofisi görüp tuttunuz.
    * Baştan belliydi ortak sayaç.
    * 1 aydır tutmuşsunuz.
    * Vs. Vs.
  • 22-12-2023, 22:45:40
    #11
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah delil kabul edilir.
    Çünkü devrin insanına güven olmaz...
    * Ben size kesin bir tarih vermedim.
    * Dükkanı/Ofisi görüp tuttunuz.
    * Baştan belliydi ortak sayaç.
    * 1 aydır tutmuşsunuz.
    * Vs. Vs.
    Konuşmalar hep şu şekildeydi, emlakçı sürekli kendinin çok mahçup olduğunu mülk sahibinin antepden kalkıp gelmediğini belirtiyordu yani bu konuda şunu diyeceğini sanmıyorum ben size baştan söyledim görüp tuttunuz vs. Yani bence etik bir davranış olmaz. Dediğiniz gibi devrin insanına güven olmuyor.
  • 22-12-2023, 22:47:07
    #12
    Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 25 gündür oyalıyorlar artık midemiz bulandı inanın. O ofis uğursuz gibi hissetmeye başladım
    Evet hocam haklısınız ama, emlakçıların kafa yapılarını biliyorum zoraki iş yaparlar. Sizden baskı gelmezse ne elektrik gelir nede paranızı alabilirsiniz. Biraz dişli olmanız lazım
  • 22-12-2023, 22:49:39
    #13
    seferyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam haklısınız ama, emlakçıların kafa yapılarını biliyorum zoraki iş yaparlar. Sizden baskı gelmezse ne elektrik gelir nede paranızı alabilirsiniz. Biraz dişli olmanız lazım
    Bakalım hocam bugün yazdım bana kaza yaptığını söyleyip hastaneden fotoğrafını attı pazartesi günü artık gereken neyse onu yaparım, konuşmak isterlerse konuşurum yoksa şikayetçi olurum. Hangi dili anlıyorlarsa o dilde de konuşurum çünkü gına geldi.
  • 22-12-2023, 23:06:11
    #14
    dolandırıcıdaan kapora almayı hayal etmekte ne bilim ayrı bir hayal gücü bence hcam.
  • 22-12-2023, 23:08:09
    #15
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolandırıcıdaan kapora almayı hayal etmekte ne bilim ayrı bir hayal gücü bence hcam.
    *********** değil ki hocam gayette aslında iyi bir emlak firması ayrıca kapora değil komple kira + depozito + komisyon ödedim, anahtarı aldım içeri girdim hala da bende. Sadece oyalıyorlar beni bende vazgeçtim olay bu aslında.
  • 22-12-2023, 23:11:23
    #16
    Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *********** değil ki hocam gayette aslında iyi bir emlak firması ayrıca kapora değil komple kira + depozito + komisyon ödedim, anahtarı aldım içeri girdim hala da bende. Sadece oyalıyorlar beni bende vazgeçtim olay bu aslında.
    bence amaç o. ayda 3 defa depozito yaksa 1 yıllık kira yerine 3 yıllık kira elde etmiş olur.
    elbette bu benim fikrim. çünkü bu tür olaylar çok oluyor.
    Ancak sözleşmeniz sanırım eksik. çünkü mevcut durumda eksik nedeniyle sizin masraflarınız kiralayan tarafından karşılanmalı. tabiik uzun iş vs. kiralayan da bunu biliyor.depozito yakıyor sürekli sanırım.
  • 22-12-2023, 23:12:16
    #17
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence amaç o. ayda 3 defa depozito yaksa 1 yıllık kira yerine 3 yıllık kira elde etmiş olur.
    elbette bu benim fikrim. çünkü bu tür olaylar çok oluyor.
    Ancak sözleşmeniz sanırım eksik. çünkü mevcut durumda eksik nedeniyle sizin masraflarınız kiralayan tarafından karşılanmalı. tabiik uzun iş vs. kiralayan da bunu biliyor.depozito yakıyor sürekli sanırım.
    Bakalım hocam pazartesi durum ne olacak artık.