arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence amaç o. ayda 3 defa depozito yaksa 1 yıllık kira yerine 3 yıllık kira elde etmiş olur.
elbette bu benim fikrim. çünkü bu tür olaylar çok oluyor.
Ancak sözleşmeniz sanırım eksik. çünkü mevcut durumda eksik nedeniyle sizin masraflarınız kiralayan tarafından karşılanmalı. tabiik uzun iş vs. kiralayan da bunu biliyor.depozito yakıyor sürekli sanırım.
Bakalım hocam pazartesi durum ne olacak artık.