Evet hocam haklısınız ama, emlakçıların kafa yapılarını biliyorum zoraki iş yaparlar. Sizden baskı gelmezse ne elektrik gelir nede paranızı alabilirsiniz. Biraz dişli olmanız lazım
Bakalım hocam bugün yazdım bana kaza yaptığını söyleyip hastaneden fotoğrafını attı pazartesi günü artık gereken neyse onu yaparım, konuşmak isterlerse konuşurum yoksa şikayetçi olurum. Hangi dili anlıyorlarsa o dilde de konuşurum çünkü gına geldi.