Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 25 gündür oyalıyorlar artık midemiz bulandı inanın. O ofis uğursuz gibi hissetmeye başladım
Evet hocam haklısınız ama, emlakçıların kafa yapılarını biliyorum zoraki iş yaparlar. Sizden baskı gelmezse ne elektrik gelir nede paranızı alabilirsiniz. Biraz dişli olmanız lazım