Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*********** değil ki hocam gayette aslında iyi bir emlak firması ayrıca kapora değil komple kira + depozito + komisyon ödedim, anahtarı aldım içeri girdim hala da bende. Sadece oyalıyorlar beni bende vazgeçtim olay bu aslında.
bence amaç o. ayda 3 defa depozito yaksa 1 yıllık kira yerine 3 yıllık kira elde etmiş olur.
elbette bu benim fikrim. çünkü bu tür olaylar çok oluyor.
Ancak sözleşmeniz sanırım eksik. çünkü mevcut durumda eksik nedeniyle sizin masraflarınız kiralayan tarafından karşılanmalı. tabiik uzun iş vs. kiralayan da bunu biliyor.depozito yakıyor sürekli sanırım.