dolandırıcıdaan kapora almayı hayal etmekte ne bilim ayrı bir hayal gücü bence hcam.
*********** değil ki hocam gayette aslında iyi bir emlak firması ayrıca kapora değil komple kira + depozito + komisyon ödedim, anahtarı aldım içeri girdim hala da bende. Sadece oyalıyorlar beni bende vazgeçtim olay bu aslında.