Bu yaşta üniversite okunur mu
51
●2.012
- 15-12-2023, 20:38:261 önlisans, 1 lisans mezunuyum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık birkaç asgari ücret gelirim var.
Ben bile yks çalışıyorum ve benim gelecek kaygım yok.
4,5 bin lira kitap masrafı yaptım, düzenli ve sıkı çalışıyorum.
Hedefim EA ilk 8k
Yaşım sizden büyük.
Yorum sizin. - 15-12-2023, 22:17:15İlk lisans eğitimim Makine müh. idi. 10 yıl bu mesleği yaptım. 28 yaşımda açıköğretim okudum. Sonrasında 30 yaşımda dgs ile bil müh geçiş yaptım. Açıköğretimden geçtiğimden 4 yılda bil müh okuyup 34 yaşımda mezun oldum. Şu anda bil müh olarak çok güzel bir firmada çalışıyorum. Yaşın önemi yok sadece istemek önemli.
- 15-12-2023, 23:25:5520-25 yaş arasındaki geçlerin bence büyük sorunlarından biri bu geç kalmışlık hissi.
30 yaşınıza geldiğiniz zaman diyeceksiniz ki 24 yaşında üniversite okumak mı? kesinlikle yapılırmış.
yani 24 yaş hiç bir şeye geç kalmış bir yaş değil. hatta taş gibi sapasağlam bir yaş mükemmel bir yaş.
kafandaki tek engel yaş işe emin ol boşa korkuyorsun. Bismillah de başla bence
- 15-12-2023, 23:26:38İnşALLAH hedefinizi tutturur sunuz başarılarGucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGucluyazar bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 15-12-2023, 23:28:37İnşALLAH ne yazikki okb ile şuan mücadele ediyorum ilaç tedavisindeyim iyiye gidiyor bu illeti yenip benden aldıklarını geri alacamziyayuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2023, 17:13:20bu konuda seçim yaparken yanlış yere odaklandıgınızı düşünüyorum.burdaki soru,24 yaşında üni okunur mu olmamalı çünkü onun cevabı basit.üni okuyan hemen hemen herkesin okulunda,sınıfında kendilerden yaşça büyük insanlar olmuştur.bizim ünide babam yaşında adamlar vardı.evli,3 çocuklu ablamız vardı sınıfta
burdaki asıl sorulması gereken soru şu ; okudugun üni nin,sana faydası olucak mı yoksa zevkine mi okuyacaksın?ülkemiz şuan üni mezunu işsizlerle dolup taşmış durumda,üni okudum demek asla yeterli degil yani.üniye girdin,bitirdin diyelim.sonrasında iş bulabilecekmisin?buldugun iş,şuan ne iş yapıyorsan ondan daha iyi bi seçim mi olucak senin için?önemli olan bu...
bizim sınıfta bi arkadaş vardı mesela,çocuk bizden önce 2 defa üni bitirmiş ama hala bi işe girememişti.bizle birlikte 3.üni yi bitirdi,sonunda tutturdu.sen de işine yarayacagına eminsen oku derim tabiki.düşünmen gerek nokta bu yani,yaş tamamen konu dışı hocam.dogru yere odaklanmanı tavsiye ederim