• 15-12-2023, 17:41:53
    #46
    sizin gönlünüzde okumak değil de okul hayatının tadına varmak var sanırım. Hem çalışıp hem de okumayı deneyebilirsiniz.
  • 15-12-2023, 20:38:26
    #47
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 24 yaşında üniversite okunur mu ben şuan 22 yaşındayım ilkokul ve ortaokul da derslerim çok kötüydü lisede de 1 sene kaldım sonra açıktan bitirdim online ile şuan babamla iş yeri işletiyoruz ama benim gönlümde okumak geçiyor kimse inanmıyor sen yapamazsın imkansız hayaller kurma diyor lar buda benim morelimi bozuyor eşit ağırlık okunurmu konuları 1 yılda bitirebilir miyim
    1 önlisans, 1 lisans mezunuyum.
    Aylık birkaç asgari ücret gelirim var.
    Ben bile yks çalışıyorum ve benim gelecek kaygım yok.
    4,5 bin lira kitap masrafı yaptım, düzenli ve sıkı çalışıyorum.
    Hedefim EA ilk 8k
    Yaşım sizden büyük.
    Yorum sizin.
  • 15-12-2023, 22:17:15
    #48
    İlk lisans eğitimim Makine müh. idi. 10 yıl bu mesleği yaptım. 28 yaşımda açıköğretim okudum. Sonrasında 30 yaşımda dgs ile bil müh geçiş yaptım. Açıköğretimden geçtiğimden 4 yılda bil müh okuyup 34 yaşımda mezun oldum. Şu anda bil müh olarak çok güzel bir firmada çalışıyorum. Yaşın önemi yok sadece istemek önemli.
  • 15-12-2023, 23:25:55
    #49
    20-25 yaş arasındaki geçlerin bence büyük sorunlarından biri bu geç kalmışlık hissi.
    30 yaşınıza geldiğiniz zaman diyeceksiniz ki 24 yaşında üniversite okumak mı? kesinlikle yapılırmış.
    yani 24 yaş hiç bir şeye geç kalmış bir yaş değil. hatta taş gibi sapasağlam bir yaş mükemmel bir yaş.
    kafandaki tek engel yaş işe emin ol boşa korkuyorsun. Bismillah de başla bence
  • 15-12-2023, 23:26:38
    #50
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 önlisans, 1 lisans mezunuyum.
    Aylık birkaç asgari ücret gelirim var.
    Ben bile yks çalışıyorum ve benim gelecek kaygım yok.
    4,5 bin lira kitap masrafı yaptım, düzenli ve sıkı çalışıyorum.
    Hedefim EA ilk 8k
    Yaşım sizden büyük.
    Yorum sizin.
    İnşALLAH hedefinizi tutturur sunuz başarılar
    • Gucluyazar
    Gucluyazar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-12-2023, 23:28:37
    #51
    ziyayuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20-25 yaş arasındaki geçlerin bence büyük sorunlarından biri bu geç kalmışlık hissi.
    30 yaşınıza geldiğiniz zaman diyeceksiniz ki 24 yaşında üniversite okumak mı? kesinlikle yapılırmış.
    yani 24 yaş hiç bir şeye geç kalmış bir yaş değil. hatta taş gibi sapasağlam bir yaş mükemmel bir yaş.
    kafandaki tek engel yaş işe emin ol boşa korkuyorsun. Bismillah de başla bence
    İnşALLAH ne yazikki okb ile şuan mücadele ediyorum ilaç tedavisindeyim iyiye gidiyor bu illeti yenip benden aldıklarını geri alacam
  • 16-12-2023, 17:13:20
    #52
    bu konuda seçim yaparken yanlış yere odaklandıgınızı düşünüyorum.burdaki soru,24 yaşında üni okunur mu olmamalı çünkü onun cevabı basit.üni okuyan hemen hemen herkesin okulunda,sınıfında kendilerden yaşça büyük insanlar olmuştur.bizim ünide babam yaşında adamlar vardı.evli,3 çocuklu ablamız vardı sınıfta burdaki asıl sorulması gereken soru şu ; okudugun üni nin,sana faydası olucak mı yoksa zevkine mi okuyacaksın?ülkemiz şuan üni mezunu işsizlerle dolup taşmış durumda,üni okudum demek asla yeterli degil yani.üniye girdin,bitirdin diyelim.sonrasında iş bulabilecekmisin?buldugun iş,şuan ne iş yapıyorsan ondan daha iyi bi seçim mi olucak senin için?önemli olan bu...

    bizim sınıfta bi arkadaş vardı mesela,çocuk bizden önce 2 defa üni bitirmiş ama hala bi işe girememişti.bizle birlikte 3.üni yi bitirdi,sonunda tutturdu.sen de işine yarayacagına eminsen oku derim tabiki.düşünmen gerek nokta bu yani,yaş tamamen konu dışı hocam.dogru yere odaklanmanı tavsiye ederim