İlk lisans eğitimim Makine müh. idi. 10 yıl bu mesleği yaptım. 28 yaşımda açıköğretim okudum. Sonrasında 30 yaşımda dgs ile bil müh geçiş yaptım. Açıköğretimden geçtiğimden 4 yılda bil müh okuyup 34 yaşımda mezun oldum. Şu anda bil müh olarak çok güzel bir firmada çalışıyorum. Yaşın önemi yok sadece istemek önemli.