bu konuda seçim yaparken yanlış yere odaklandıgınızı düşünüyorum.burdaki soru,24 yaşında üni okunur mu olmamalı çünkü onun cevabı basit.üni okuyan hemen hemen herkesin okulunda,sınıfında kendilerden yaşça büyük insanlar olmuştur.bizim ünide babam yaşında adamlar vardı.evli,3 çocuklu ablamız vardı sınıfta burdaki asıl sorulması gereken soru şu ; okudugun üni nin,sana faydası olucak mı yoksa zevkine mi okuyacaksın?ülkemiz şuan üni mezunu işsizlerle dolup taşmış durumda,üni okudum demek asla yeterli degil yani.üniye girdin,bitirdin diyelim.sonrasında iş bulabilecekmisin?buldugun iş,şuan ne iş yapıyorsan ondan daha iyi bi seçim mi olucak senin için?önemli olan bu...

bizim sınıfta bi arkadaş vardı mesela,çocuk bizden önce 2 defa üni bitirmiş ama hala bi işe girememişti.bizle birlikte 3.üni yi bitirdi,sonunda tutturdu.sen de işine yarayacagına eminsen oku derim tabiki.düşünmen gerek nokta bu yani,yaş tamamen konu dışı hocam.dogru yere odaklanmanı tavsiye ederim