ziyayuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20-25 yaş arasındaki geçlerin bence büyük sorunlarından biri bu geç kalmışlık hissi.
30 yaşınıza geldiğiniz zaman diyeceksiniz ki 24 yaşında üniversite okumak mı? kesinlikle yapılırmış.
yani 24 yaş hiç bir şeye geç kalmış bir yaş değil. hatta taş gibi sapasağlam bir yaş mükemmel bir yaş.
kafandaki tek engel yaş işe emin ol boşa korkuyorsun. Bismillah de başla bence
İnşALLAH ne yazikki okb ile şuan mücadele ediyorum ilaç tedavisindeyim iyiye gidiyor bu illeti yenip benden aldıklarını geri alacam