• 11-12-2023, 10:17:34
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Kiralama şirketlerinde Rent A Car Kaskosu var. Olurda sizden para talep ederlerse dile getirin. İşlem sonucunu savcılığa itiraz edeceğinizi bildirirseniz sorun yaşamazsınız.


  • 11-12-2023, 10:19:44
    #11
    bunlar bildigim kadariyla bi yere surtun yada lastik patladi odur budur onlar icin sigorta tutanakta maalesef herseyi size kesiyor
  • 11-12-2023, 10:21:12
    #12
    💚 R10.NET 💚
    Kiraladığınız firmayı başka bir numaradan arkadaşınıza aratın, araç kiralamak istiyorum desin. Kasko yaptırırsam kaza anında bana fatura çıkar mı desin (aklınızdaki soruları o sorsun) Kafanızda soru işareti kalmaz.
  • 11-12-2023, 10:27:42
    #13
    Dokay şirketini ilk defa duydum. Kurumsal ise kaskosu da varsa size ekstra masraf çıkarmazlar diye düşünüyorum.
    3 ay önce sixt'ten araç alıp aynı şekilde bariyere vurdum. Jandarma gelip tutanak tutup alkol testi yaptı. Sonrasında yeni araç verdiler, yola devam ettim. Tarafıma herhangi bir ekstra bedel çıkarılmadı.
  • 11-12-2023, 10:32:21
    #14
    ilhanSEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dokay şirketini ilk defa duydum. Kurumsal ise kaskosu da varsa size ekstra masraf çıkarmazlar diye düşünüyorum.
    3 ay önce sixt'ten araç alıp aynı şekilde bariyere vurdum. Jandarma gelip tutanak tutup alkol testi yaptı. Sonrasında yeni araç verdiler, yola devam ettim. Tarafıma herhangi bir ekstra bedel çıkarılmadı.
    Kaza yaptığınız yerde sixt şirketinin firması var mıydı? Aracı ayağınıza mı getirdiler siz mi gidip aldınız? Ek olarak Yeni aracın gelmesi ne kadar sürdü hocam?
  • 11-12-2023, 10:35:34
    #15
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaza yaptığınız yerde sixt şirketinin firması var mıydı? Aracı ayağınıza mı getirdiler siz mi gidip aldınız? Ek olarak Yeni aracın gelmesi ne kadar sürdü hocam?
    Ankara'ya 40 km uzaklıkta kaza yapmıştım. Müsait personel olduğunda aracı getiriyorlar fakat o gün yoktu. Çekici ile Ankara merkeze geldim. Aracı indirdiğimiz tamirciye sixt aracı getirdi. Belgeleri imzalayıp yola devam ettim. Jandarmanın gelmesi 2 saat sürdü, çekici ile 1 saat gittim. Toplam 4-5 saat buldu yine.
  • 11-12-2023, 10:41:19
    #16
    Başka kaza deneyimi olan oldu mu acaba? Bana yeni aracı kaza tutanağı tutulup hasar değerlendirmesi yapıldıktan sonra verebileceklerini söylediler.
  • 11-12-2023, 10:48:23
    #17
    Moov şirketinden 2 günlük kiraladım. Kasko vs yoktu ekstra ücret ile aldığım. Köy yerinde ufak bir uçuşumuz oldu 30 sn sonra moov yetkilisi arayıp iyi olup olamdığımızı ani hareket tespit ettiklerini söylediler. Sonrasında uygun ayarlamaları yaptık taşa vurduk dedik. Çok cil devam etmemmiz gerektiği için jandarma yetişemedi. 30 gün sonra arayıp 13bin ödeme istediler. Elimizdeki fotoğraf vs kabul görmedi
  • 11-12-2023, 10:49:30
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sigorta vardır sorun olmaması lazım