professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaza yaptığınız yerde sixt şirketinin firması var mıydı? Aracı ayağınıza mı getirdiler siz mi gidip aldınız? Ek olarak Yeni aracın gelmesi ne kadar sürdü hocam?
Ankara'ya 40 km uzaklıkta kaza yapmıştım. Müsait personel olduğunda aracı getiriyorlar fakat o gün yoktu. Çekici ile Ankara merkeze geldim. Aracı indirdiğimiz tamirciye sixt aracı getirdi. Belgeleri imzalayıp yola devam ettim. Jandarmanın gelmesi 2 saat sürdü, çekici ile 1 saat gittim. Toplam 4-5 saat buldu yine.