Dokay şirketini ilk defa duydum. Kurumsal ise kaskosu da varsa size ekstra masraf çıkarmazlar diye düşünüyorum.
3 ay önce sixt'ten araç alıp aynı şekilde bariyere vurdum. Jandarma gelip tutanak tutup alkol testi yaptı. Sonrasında yeni araç verdiler, yola devam ettim. Tarafıma herhangi bir ekstra bedel çıkarılmadı.