• 11-12-2023, 10:05:44
    #1
    .......
  • 11-12-2023, 10:08:10
    #2
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Dokay şirketinden Araç aldım İzmir Havalimanından. Full kasko yaptırdım. Yokuş aşşağı inerken bariyere vurdum. Tek taraflı oldu. Kaza tutanağı tutuldu. Akol yok.
    Firmayı aradım. Çekici gönderip aracı aldırdılar.
    Bugün kartımdan sadece hgs ücretini kesmişler.

    Herhangi bir ücret talep edilir mi? Başına gelen oldu mu?
    Çoğu kiralama şirketleri full kasko der ama full kasko olan şirket sayısı pek azdir Türkiye'de. Geneli rent a car sigortasi yaptırır. Rent a car sigortasinda kusurlu siz iseniz fatura size çıkar. Umarim dedikleri gibi full kaskodur. Geçmiş olsun...
  • 11-12-2023, 10:08:58
    #3
    Kasko varsa niye sizden istesinler direk kasko şirketinden alırlar
  • 11-12-2023, 10:12:25
    #4
    Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasko varsa niye sizden istesinler direk kasko şirketinden alırlar
    Bilgim olmadığından sordum hocam. Alırken öyle belirttiler çünkü. İnternette Herkes farklı bir şey yazdığı için sormak istedim.
  • 11-12-2023, 10:13:09
    #5
    Bunlar sigorta paketi satmak için eklenen ek paketler genelde. Araç kiralama şirketleri kurumsal ise sorun olmaz. Daha önce çok tecrübe ettim, kaza sonrası ilgili evrakları bildirmeniz yeterli sizden hasar için ücret talep etmezler.
  • 11-12-2023, 10:14:08
    #6
    Kaskonuz var hak iddia edemezler. Yeni aracınızı isteyin keyfinize bakın.
  • 11-12-2023, 10:14:42
    #7
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgim olmadığından sordum hocam. Alırken öyle belirttiler çünkü. İnternette Herkes farklı bir şey yazdığı için sormak istedim.
    Muafiyet sigortasi almışsınız. 5000 tl ye kadar ödemesiniz full kasko olsa muafiyete gerek olmazdı.
  • 11-12-2023, 10:15:34
    #8
    silent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaskonuz var hak iddia edemezler. Yeni aracınızı isteyin keyfinize bakın.
    Yeni aracı söyledim. Kaza tespiti yapıldıktan sonra yeni araç veriyorlarmış.
  • 11-12-2023, 10:16:34
    #9
    ravenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muafiyet sigortasi almışsınız. 5000 tl ye kadar ödemesiniz full kasko olsa muafiyete gerek olmazdı.
    Orada 5500 tl'ye kadar rapor tutulması mümkün olmayan kazalar için yazıyor hocam. Rapor tutulursa ne oluyor onu anlamadım maalesef :/