professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Dokay şirketinden Araç aldım İzmir Havalimanından. Full kasko yaptırdım. Yokuş aşşağı inerken bariyere vurdum. Tek taraflı oldu. Kaza tutanağı tutuldu. Akol yok.
Firmayı aradım. Çekici gönderip aracı aldırdılar.
Bugün kartımdan sadece hgs ücretini kesmişler.

Herhangi bir ücret talep edilir mi? Başına gelen oldu mu?
Çoğu kiralama şirketleri full kasko der ama full kasko olan şirket sayısı pek azdir Türkiye'de. Geneli rent a car sigortasi yaptırır. Rent a car sigortasinda kusurlu siz iseniz fatura size çıkar. Umarim dedikleri gibi full kaskodur. Geçmiş olsun...