Moov şirketinden 2 günlük kiraladım. Kasko vs yoktu ekstra ücret ile aldığım. Köy yerinde ufak bir uçuşumuz oldu 30 sn sonra moov yetkilisi arayıp iyi olup olamdığımızı ani hareket tespit ettiklerini söylediler. Sonrasında uygun ayarlamaları yaptık taşa vurduk dedik. Çok cil devam etmemmiz gerektiği için jandarma yetişemedi. 30 gün sonra arayıp 13bin ödeme istediler. Elimizdeki fotoğraf vs kabul görmedi