Dokay şirketini ilk defa duydum. Kurumsal ise kaskosu da varsa size ekstra masraf çıkarmazlar diye düşünüyorum.
3 ay önce sixt'ten araç alıp aynı şekilde bariyere vurdum. Jandarma gelip tutanak tutup alkol testi yaptı. Sonrasında yeni araç verdiler, yola devam ettim. Tarafıma herhangi bir ekstra bedel çıkarılmadı.
Kaza yaptığınız yerde sixt şirketinin firması var mıydı? Aracı ayağınıza mı getirdiler siz mi gidip aldınız? Ek olarak Yeni aracın gelmesi ne kadar sürdü hocam?