Kiralık Araç İle Kaza
39
●3.462
- 11-12-2023, 10:21:12Kiraladığınız firmayı başka bir numaradan arkadaşınıza aratın, araç kiralamak istiyorum desin. Kasko yaptırırsam kaza anında bana fatura çıkar mı desin (aklınızdaki soruları o sorsun) Kafanızda soru işareti kalmaz.
- 11-12-2023, 10:27:42Dokay şirketini ilk defa duydum. Kurumsal ise kaskosu da varsa size ekstra masraf çıkarmazlar diye düşünüyorum.
3 ay önce sixt'ten araç alıp aynı şekilde bariyere vurdum. Jandarma gelip tutanak tutup alkol testi yaptı. Sonrasında yeni araç verdiler, yola devam ettim. Tarafıma herhangi bir ekstra bedel çıkarılmadı. - 11-12-2023, 10:32:21Kaza yaptığınız yerde sixt şirketinin firması var mıydı? Aracı ayağınıza mı getirdiler siz mi gidip aldınız? Ek olarak Yeni aracın gelmesi ne kadar sürdü hocam?ilhanSEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2023, 10:35:34Ankara'ya 40 km uzaklıkta kaza yapmıştım. Müsait personel olduğunda aracı getiriyorlar fakat o gün yoktu. Çekici ile Ankara merkeze geldim. Aracı indirdiğimiz tamirciye sixt aracı getirdi. Belgeleri imzalayıp yola devam ettim. Jandarmanın gelmesi 2 saat sürdü, çekici ile 1 saat gittim. Toplam 4-5 saat buldu yine.professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2023, 10:41:19Başka kaza deneyimi olan oldu mu acaba? Bana yeni aracı kaza tutanağı tutulup hasar değerlendirmesi yapıldıktan sonra verebileceklerini söylediler.
- 11-12-2023, 10:48:23Moov şirketinden 2 günlük kiraladım. Kasko vs yoktu ekstra ücret ile aldığım. Köy yerinde ufak bir uçuşumuz oldu
30 sn sonra moov yetkilisi arayıp iyi olup olamdığımızı ani hareket tespit ettiklerini söylediler. Sonrasında uygun ayarlamaları yaptık taşa vurduk dedik. Çok cil devam etmemmiz gerektiği için jandarma yetişemedi. 30 gün sonra arayıp 13bin ödeme istediler. Elimizdeki fotoğraf vs kabul görmedi
- 11-12-2023, 10:49:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sigorta vardır sorun olmaması lazım

30 sn sonra moov yetkilisi arayıp iyi olup olamdığımızı ani hareket tespit ettiklerini söylediler. Sonrasında uygun ayarlamaları yaptık taşa vurduk dedik. Çok cil devam etmemmiz gerektiği için jandarma yetişemedi. 30 gün sonra arayıp 13bin ödeme istediler. Elimizdeki fotoğraf vs kabul görmedi