Merkezi sistem hakkında
5
●114
- 09-12-2023, 16:03:39Merhabalar, oturduğum site merkezi sistem doğalgazlı, 20 gün önce kaloriferleri yakmaya başladılar fakat hava 9 - 10 derecede olmasına rağmen site yönetimi akşam 17:00'dan gece 01:00'a kadar yakıyorlar, şuanda buz gibi evde oturmaktayız. Site yönetimi bu konuda istediği saatlerde kaloriferleri yakmakta özgürler mi?
- 09-12-2023, 16:09:09genelde sitelerde belirli bir derece var onun altına düşmeyince kazanı yakmıyorlar hocam,toplu olarak dilekçe vermeniz lazım ne yazık ki, biz verdik yakıyorlar 8 dereceydi 11'e çıkardık.
- 09-12-2023, 16:11:22Fakat bizde hiç yanmıyor akşam 8 ile gece 12 1 arasında sadece yanıyor. Araştırdığım kadarıyla 15 derece altındayken yakmaları gerekiyormuş, doğru mudur?sakinninja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2023, 16:12:18hayır hocam site yönetiminin bir kararı vardır karar defterinden inceleyebilirsiniz ya da direk yönetimi arayıp sorabilirsiniz.alit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2023, 16:14:48Hocam bizimde merkezi sistem. kalorifer sürekli 2 de durmak zorunda ve belirli saatlerde kesiyorlardı bina içi imza toplayıp yönetime verdik şuanda 7/24 aktif istediğin zaman kendin kapat aç binada 36 daire var bizim bina yöneticisi imza toparlayıp yönetime götürdü sonra düzelttiler bu sorunu. kimisinin evinde ufak cocuğu var itiraz ettiler. sonuç olarak düzeldi bina sakinleri ile bir görüşüp yönetime gidin derim
- 09-12-2023, 16:17:50Site yönetimimin kararı olabilir fakat araştırdığımda yasal olarak 15 derece altındayken yakmaları gerekiyor yazıyor, ilk defa kiraya geçtim bu yüzden soruyorum.sakinninja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle