Hocam bizimde merkezi sistem. kalorifer sürekli 2 de durmak zorunda ve belirli saatlerde kesiyorlardı bina içi imza toplayıp yönetime verdik şuanda 7/24 aktif istediğin zaman kendin kapat aç binada 36 daire var bizim bina yöneticisi imza toparlayıp yönetime götürdü sonra düzelttiler bu sorunu. kimisinin evinde ufak cocuğu var itiraz ettiler. sonuç olarak düzeldi bina sakinleri ile bir görüşüp yönetime gidin derim