sakinninja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır hocam site yönetiminin bir kararı vardır karar defterinden inceleyebilirsiniz ya da direk yönetimi arayıp sorabilirsiniz.
Site yönetimimin kararı olabilir fakat araştırdığımda yasal olarak 15 derece altındayken yakmaları gerekiyor yazıyor, ilk defa kiraya geçtim bu yüzden soruyorum.