alit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat bizde hiç yanmıyor akşam 8 ile gece 12 1 arasında sadece yanıyor. Araştırdığım kadarıyla 15 derece altındayken yakmaları gerekiyormuş, doğru mudur?
hayır hocam site yönetiminin bir kararı vardır karar defterinden inceleyebilirsiniz ya da direk yönetimi arayıp sorabilirsiniz.