genelde sitelerde belirli bir derece var onun altına düşmeyince kazanı yakmıyorlar hocam,toplu olarak dilekçe vermeniz lazım ne yazık ki, biz verdik yakıyorlar 8 dereceydi 11'e çıkardık.
Fakat bizde hiç yanmıyor akşam 8 ile gece 12 1 arasında sadece yanıyor. Araştırdığım kadarıyla 15 derece altındayken yakmaları gerekiyormuş, doğru mudur?