• 28-11-2023, 16:54:49
    #10
    covid aktif şu aralar tanıdıgım bir kac arkadas ağır covid geçirdiler. belki ondan korktu. oksijen olması lazım . soguktan hasta olunmaz. bakteriden virusten hasta olunur. soguktan hasta olunsa kuzey ulkelerinde saglıklı insan kalmazdı
  • 28-11-2023, 17:04:25
    #11
    Böyle ortamlarda camları az da olsa açmak iyi aslında. Otobüs/Dolmuş gibi ortamda ufacık alana bir sürü insan tıkışıyor ve herkes öksürüp aksırıp duruyor. O mikroplar hep rerörerö geziyor en azından soğuk ta olsa temiz bi hava akışı bence daha iyi.
  • 28-11-2023, 17:10:42
    #12
    MiaBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle ortamlarda camları az da olsa açmak iyi aslında. Otobüs/Dolmuş gibi ortamda ufacık alana bir sürü insan tıkışıyor ve herkes öksürüp aksırıp duruyor. O mikroplar hep rerörerö geziyor en azından soğuk ta olsa temiz bi hava akışı bence daha iyi.
    Az açmamıştı hocam komple açıktı o kadar fazlası zarar bence.
  • 28-11-2023, 17:18:25
    #13
    İnsanı soğuk hasta etmez soğuk sıcak dengesizliği ve bakteri hasta eder hocam.
    Uyarsaydınız kapatırdı diye düşünüyorum bu kadar ön yargılı olmak iyi değil
  • 28-11-2023, 22:33:19
    #14
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanı soğuk hasta etmez soğuk sıcak dengesizliği ve bakteri hasta eder hocam.
    Uyarsaydınız kapatırdı diye düşünüyorum bu kadar ön yargılı olmak iyi değil
    büyük ihtimal insanoğlu şu konuyu hala anlamadı ise binlerce yıl daha anlayamaz.
    soğuktan kolay kolay hasta olmaz bir insan. Çok sağlam üşütmesi lazım ama çok çok sağlam yani.
    İnsanların veya eşyaların taşıdığı bakteriden hasta oluyoruz genelde.