Konu
Otobüste kafayı yer misiniz
28-11-2023, 17:04:25
#11
MiaBlack
Böyle ortamlarda camları az da olsa açmak iyi aslında. Otobüs/Dolmuş gibi ortamda ufacık alana bir sürü insan tıkışıyor ve herkes öksürüp aksırıp duruyor. O mikroplar hep rerörerö geziyor en azından soğuk ta olsa temiz bi hava akışı bence daha iyi.