MiaBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle ortamlarda camları az da olsa açmak iyi aslında. Otobüs/Dolmuş gibi ortamda ufacık alana bir sürü insan tıkışıyor ve herkes öksürüp aksırıp duruyor. O mikroplar hep rerörerö geziyor en azından soğuk ta olsa temiz bi hava akışı bence daha iyi.
Az açmamıştı hocam komple açıktı o kadar fazlası zarar bence.