İnsanı soğuk hasta etmez soğuk sıcak dengesizliği ve bakteri hasta eder hocam.
Uyarsaydınız kapatırdı diye düşünüyorum bu kadar ön yargılı olmak iyi değil
büyük ihtimal insanoğlu şu konuyu hala anlamadı ise binlerce yıl daha anlayamaz.
soğuktan kolay kolay hasta olmaz bir insan. Çok sağlam üşütmesi lazım ama çok çok sağlam yani.
İnsanların veya eşyaların taşıdığı bakteriden hasta oluyoruz genelde.