• 28-11-2023, 16:40:17
    #1
    Hem hava soğuk her tarafımız donuyor otobüse bindim kızın biri geldi camın tam bana esen kısmı açtı bir de garip garip bakıyor kardeşim ömür törpüsü müsünüz donmak istiyorsan geç kendin don . Siz bu durumda ne yapardınız?
  • 28-11-2023, 16:40:56
    #2
    geri kapatırdım
  • 28-11-2023, 16:41:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sağ kroşeyi yerdi
  • 28-11-2023, 16:41:59
    #4
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geri kapatırdım
    Üşendim hocam neyse dert yapmaya gerek yok sağ taraf boştu oraya oturdum hava artık kendisine ve yeni gelecek kişiye üfler.
  • 28-11-2023, 16:44:01
    #5
    Ben uyarıyorum genelde kapatıyorlar
  • 28-11-2023, 16:44:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    terli olunca vay haline çek hastalığı

    kendilerini düşünüyorlar sadece.
  • 28-11-2023, 16:45:36
    #7
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağ kroşeyi yerdi
    Saçmalama berat
  • 28-11-2023, 16:46:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçmalama berat
    saçmalarım adem öyle sacmalik mi olur
  • 28-11-2023, 16:50:52
    #9
    Demek ki ortam kokmuş. Üstüne kusmasından iyidir.