D3veloper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uzlaşmacı atanmış ne olacak.
17
●658
- 18-11-2023, 10:06:38Üyeliği durdurulduHocam anlasabilirseniz sizin istediklerinizi verir uzlasırsınız. Ama kabul etmeyedebilir kendisine baglı o zaman dosya kapanır tekrar şikayetinize devam edersniz. Ama agır ceza olma sansı yok bu dosyanın bir yanlısınız olmalı ayrıca 4 tane hükmün bırakılması varsa o adam su an dısarıda değildir zaten buda bir yalandan ibaret bırakın 4 defayı 1 defa geri bıraktıysa 2. de mutlaka girerdi heleki agır ceza ise. Hükmün geri bırakılması 5 yıl süresi var bu kişinin 4 tane geri bırakma varsa ve içeri girmediyse 20 yıldır her 5 senede bir yapıyor olması lazım bu sucu 5 seneyi tamamlayarak
- 03-01-2024, 14:00:10denizlibilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülessmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSelamlar , 5 ay önce gece vakti trafik kazasına karıştım üst geçitin ve alt geçidin olduğu yerde ve yayanın geçişine kapalı yolda azami hızda aracımın sol kapısından yayaya çarptım yaya ağır yaralandı (kolu bacağı kırıldı) . Savcı idari tedbir kararı verdi karşı taraf şikayetçi oldu ..cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün Uzlaştırmacı aradı görüşmek üzere adliyeye davet etti. Uzlaşmaya açık olduğumu belirttim. Karşı tarafın ne tür taleplerine onay vermeliyim ? aracımın 15.000₺ masarsfınıda kendim karşıladım fikirlerinizi bekliyorum . - 03-01-2024, 14:01:32Üyeliği durdurulduUzlasmayin karşı taraf suçluysa bunun için en iyisi bir avukattir
- 03-01-2024, 14:03:53Devlet bir uzlaştırmacı görevlendirecek uzaştırmacı seni ve sanığı arayıp uzlaştırmaya çalışcak uzlaştırırsa uzlaştırmacı 1500 tl para alcak uzlaşmazsanız 400 tl alacak,
Uzlaşırsan dava kapancak (uzlaşmada istediğin şartlar yerine getirilir ise)
Uzlaşmaz isen dava acılacak ceza alacak yada beraat edecek.
Ceza alır ise ;
Yargılama giderlerini ödeyecek devlete, artı aldığı cezayı çekecek (Uzlaştırmacı giderleri, tebligat vs. ) - 03-01-2024, 14:06:23İş uzasın istemiyorum. 10-20bin lira benim için dert değil konu kapansın istiyorum . Yaya ağır kusurlu, Yaya görüş açımda değil + sağdan kontrolsüz yola atlıyor. ama savcı görmeme ihtimalin yok deyip imzaya bağladı beni 5 aydır lanet ettim suçlu gibi imza atmaktan . avukatla da görüştüm . Uzatma konuyu dedissmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2024, 14:34:13Üyeliği durdurulduHata yapıyorsunuz birincisi uzlaşmaya girerseniz o kişi haklı olduğunu düşünecek zaten günümüz şartlarında size 150-200 binden aşağı fiyat söylemez. Siz haklıysaniz bırakın uzasın uzadığı kadar çokta kafaya takmayın suçsuz yere 3 sene ceza yatan var. Size zararı olur uzlasmaninEmirOzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2024, 14:45:19Haklısınız hocam benimde beklentim dediğiniz gibi karşı tarafın arsızca davranacağını düşünüyorum.. yarın gidip bi görüşeyim abartılacak derecede para isterse karşı tarafa kazadan dolayı oluşan zararlar için dava açarım .ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülessmedyadanısmanlık bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.