• 18-11-2023, 09:28:47
    #10
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne memuru alkol bey
    işaslxldşiaslidş uyurken yazmıştım. Dikkat etmedim.
  • 18-11-2023, 10:06:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hocam anlasabilirseniz sizin istediklerinizi verir uzlasırsınız. Ama kabul etmeyedebilir kendisine baglı o zaman dosya kapanır tekrar şikayetinize devam edersniz. Ama agır ceza olma sansı yok bu dosyanın bir yanlısınız olmalı ayrıca 4 tane hükmün bırakılması varsa o adam su an dısarıda değildir zaten buda bir yalandan ibaret bırakın 4 defayı 1 defa geri bıraktıysa 2. de mutlaka girerdi heleki agır ceza ise. Hükmün geri bırakılması 5 yıl süresi var bu kişinin 4 tane geri bırakma varsa ve içeri girmediyse 20 yıldır her 5 senede bir yapıyor olması lazım bu sucu 5 seneyi tamamlayarak
  • 18-11-2023, 10:17:26
    #12
    Anlaşmak zorunda değilsin Zararın tazmini iste büyük ihtimal eleman infaz yakacak ödeyecektir
  • 03-01-2024, 14:00:10
    #13
    denizlibilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağır Ceza da +10 yıl hapis durumu gerektirecek davalar için mahkeme yürütülür normalde Asliye Cezada açmanız sizin açınızdan iyi yürüyebilirdi büyük ihtimalle anlaşabileceğiniz düşündüklerinden böyle bir durum olmuş
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumları görünce doğru bilgiyi vermek istedim 1. Asliye veya ağır ceza olmasına siz değil savcı karar verir.
    2. Uzlaşmada bir desteğe ihtiyacınız yok sizi uzlaştırmacı birisi atandığı için iletişime geçecek ve şikayetinizi geri çekmeniz için ne talep ediyorsunuz dicek sizde ne istiyorsanız söyleyebilirsiniz. Örnek veriyorum o zaman 1.000₺ ile x alınırken şimdi bu x 5.000₺ ile alınıyor gibi düşünürek para veya kamu yararına çalışma gibi birçok şey isteyebilirsiniz. Yok ben birşey istemiyorum derseniz dava devam eder ve ceza alır. Sizden hariç dosyaları olduğu için siz ne koparırsanız kârdır zaten ceza alacaktır siz şikayeti geri çeksenizde..

    Geçmiş olsun
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anlasabilirseniz sizin istediklerinizi verir uzlasırsınız. Ama kabul etmeyedebilir kendisine baglı o zaman dosya kapanır tekrar şikayetinize devam edersniz. Ama agır ceza olma sansı yok bu dosyanın bir yanlısınız olmalı ayrıca 4 tane hükmün bırakılması varsa o adam su an dısarıda değildir zaten buda bir yalandan ibaret bırakın 4 defayı 1 defa geri bıraktıysa 2. de mutlaka girerdi heleki agır ceza ise. Hükmün geri bırakılması 5 yıl süresi var bu kişinin 4 tane geri bırakma varsa ve içeri girmediyse 20 yıldır her 5 senede bir yapıyor olması lazım bu sucu 5 seneyi tamamlayarak
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşmak zorunda değilsin Zararın tazmini iste büyük ihtimal eleman infaz yakacak ödeyecektir
    Selamlar , 5 ay önce gece vakti trafik kazasına karıştım üst geçitin ve alt geçidin olduğu yerde ve yayanın geçişine kapalı yolda azami hızda aracımın sol kapısından yayaya çarptım yaya ağır yaralandı (kolu bacağı kırıldı) . Savcı idari tedbir kararı verdi karşı taraf şikayetçi oldu…..
    Bugün Uzlaştırmacı aradı görüşmek üzere adliyeye davet etti. Uzlaşmaya açık olduğumu belirttim. Karşı tarafın ne tür taleplerine onay vermeliyim ? aracımın 15.000₺ masarsfınıda kendim karşıladım… fikirlerinizi bekliyorum….
    • cozucem
    cozucem bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-01-2024, 14:01:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Uzlasmayin karşı taraf suçluysa bunun için en iyisi bir avukattir
  • 03-01-2024, 14:03:53
    #15
    Devlet bir uzlaştırmacı görevlendirecek uzaştırmacı seni ve sanığı arayıp uzlaştırmaya çalışcak uzlaştırırsa uzlaştırmacı 1500 tl para alcak uzlaşmazsanız 400 tl alacak,
    Uzlaşırsan dava kapancak (uzlaşmada istediğin şartlar yerine getirilir ise)
    Uzlaşmaz isen dava acılacak ceza alacak yada beraat edecek.
    Ceza alır ise ;
    Yargılama giderlerini ödeyecek devlete, artı aldığı cezayı çekecek (Uzlaştırmacı giderleri, tebligat vs. )
  • 03-01-2024, 14:06:23
    #16
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzlasmayin karşı taraf suçluysa bunun için en iyisi bir avukattir
    İş uzasın istemiyorum. 10-20bin lira benim için dert değil konu kapansın istiyorum . Yaya ağır kusurlu, Yaya görüş açımda değil + sağdan kontrolsüz yola atlıyor. ama savcı görmeme ihtimalin yok deyip imzaya bağladı beni 5 aydır lanet ettim suçlu gibi imza atmaktan . avukatla da görüştüm . Uzatma konuyu dedi
  • 03-01-2024, 14:34:13
    #17
    Üyeliği durduruldu
    EmirOzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş uzasın istemiyorum. 10-20bin lira benim için dert değil konu kapansın istiyorum . Yaya ağır kusurlu, Yaya görüş açımda değil + sağdan kontrolsüz yola atlıyor. ama savcı görmeme ihtimalin yok deyip imzaya bağladı beni 5 aydır lanet ettim suçlu gibi imza atmaktan . avukatla da görüştüm . Uzatma konuyu dedi
    Hata yapıyorsunuz birincisi uzlaşmaya girerseniz o kişi haklı olduğunu düşünecek zaten günümüz şartlarında size 150-200 binden aşağı fiyat söylemez. Siz haklıysaniz bırakın uzasın uzadığı kadar çokta kafaya takmayın suçsuz yere 3 sene ceza yatan var. Size zararı olur uzlasmanin
  • 03-01-2024, 14:45:19
    #18
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata yapıyorsunuz birincisi uzlaşmaya girerseniz o kişi haklı olduğunu düşünecek zaten günümüz şartlarında size 150-200 binden aşağı fiyat söylemez. Siz haklıysaniz bırakın uzasın uzadığı kadar çokta kafaya takmayın suçsuz yere 3 sene ceza yatan var. Size zararı olur uzlasmanin
    Haklısınız hocam benimde beklentim dediğiniz gibi karşı tarafın arsızca davranacağını düşünüyorum.. yarın gidip bi görüşeyim abartılacak derecede para isterse karşı tarafa kazadan dolayı oluşan zararlar için dava açarım….
    • ssmedyadanısmanlık
    ssmedyadanısmanlık bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.