ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hata yapıyorsunuz birincisi uzlaşmaya girerseniz o kişi haklı olduğunu düşünecek zaten günümüz şartlarında size 150-200 binden aşağı fiyat söylemez. Siz haklıysaniz bırakın uzasın uzadığı kadar çokta kafaya takmayın suçsuz yere 3 sene ceza yatan var. Size zararı olur uzlasmanin
Haklısınız hocam benimde beklentim dediğiniz gibi karşı tarafın arsızca davranacağını düşünüyorum.. yarın gidip bi görüşeyim abartılacak derecede para isterse karşı tarafa kazadan dolayı oluşan zararlar için dava açarım….