ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzlasmayin karşı taraf suçluysa bunun için en iyisi bir avukattir
İş uzasın istemiyorum. 10-20bin lira benim için dert değil konu kapansın istiyorum . Yaya ağır kusurlu, Yaya görüş açımda değil + sağdan kontrolsüz yola atlıyor. ama savcı görmeme ihtimalin yok deyip imzaya bağladı beni 5 aydır lanet ettim suçlu gibi imza atmaktan . avukatla da görüştüm . Uzatma konuyu dedi