İş uzasın istemiyorum. 10-20bin lira benim için dert değil konu kapansın istiyorum . Yaya ağır kusurlu, Yaya görüş açımda değil + sağdan kontrolsüz yola atlıyor. ama savcı görmeme ihtimalin yok deyip imzaya bağladı beni 5 aydır lanet ettim suçlu gibi imza atmaktan . avukatla da görüştüm . Uzatma konuyu dedi
Hata yapıyorsunuz birincisi uzlaşmaya girerseniz o kişi haklı olduğunu düşünecek zaten günümüz şartlarında size 150-200 binden aşağı fiyat söylemez. Siz haklıysaniz bırakın uzasın uzadığı kadar çokta kafaya takmayın suçsuz yere 3 sene ceza yatan var. Size zararı olur uzlasmanin