• 13-11-2023, 12:51:57
    #10
    Hocam,
    Şöyle bir durumda var 2 milyona sattığınız ev 1 yıl aynı fıyatta kalırsa yada düşerse kara da geçersiniz böyle bir öngörünüz varsa tabi ki mantıklı olan satmak olur.
  • 13-11-2023, 12:52:35
    #11
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum arkadaşlar
  • 13-11-2023, 12:52:45
    #12
    Para erir , o kadar söyleyeyim.
    Bizzat yaşandığı için yazıyorum.

    2 Sene sonra o para ile evin yarısını bile alamazsın.
  • 13-11-2023, 12:57:07
    #13
    1 ev kadar köşede paraniz var ise hic düşünmeyin yapın.
  • 13-11-2023, 12:58:28
    #14
    insanlar oturduğu evi satacak kadar çıldırmış
    • Cud
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-11-2023, 13:02:28
    #15
    Mantıklı merkez bankası sürekli faiz arttırıyor. Bir süre bu böyle devam edecek. Faizler döviz getirisinin üstünde bu yüzden döviz çok sert hareketler ile yükselmiyor. Kısa vadede 3-4 aylık bir süreç için değerlendirilebilir. 4 aylık süreçte 220-250 bin arası faiz getirisi olur. Merkez bankası bu ay faizleri %50 ye yükseltecek büyük ihtimalle. Önümüzdeki süreçte en azından marta kadar faiz iyi getirecek. Marttan sonra durum değerlendirmesi yapıp mevcut düzene göre pozisyon almak gerekir.
  • 13-11-2023, 13:07:00
    #16
    Sakın böyle birşey yapmayın pişman olursunuz.

    Uzmanından cevap:
    https://www.youtube.com/watch?v=ORhsVuDmbWw
  • 13-11-2023, 13:09:38
    #17
    Değişken faize yatırabilirsiniz. Kriz çıkınca veya insanlar zorda kalınca, ederinin çok altında ev alırsınız, piyasa düzelince yüksek fiyattan satarsınız. Faiz yerine farklı alternatifleri düşünüyorsanız, şirket hisselerine yatırım yapabilirsiniz.

    Hiçbir ev faiz kadar gelir getirmez. Ev ve araba yatırım için alınmaz.

    Herhangi bir yahudinin, ticaret erbabının veya akıllı bir zenginin ev veya araba aldığını gördünüz mü? Çünkü nakit likitide her şeyden daha kıymetlidir.

    Asıl soru şudur: Zengin olmak istiyor musunuz, istemiyor musunuz?

    ''Benim normal bir hayatım olsun istiyorum,'' diyorsanız bir ev alın, normal insanlar gibi yaşayın.

    ''Zengin olmak istiyorum diyorsanız,'' risk almak zorundasınız.

    ''Faizde paran erir,'' gibi yorumların yapıldığını gördüm. Bu yorumu yapan insanların yatırım araçları hakkında bilgisi ve tecrübesi olmadığını düşünüyorum.

    İyi günler diliyorum. Umarım, her şey istediğiniz gibi olur.
    • BuyAdLink
    • zUser
    • tinyteen
    BuyAdLink, zUser, tinyteen ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 13-11-2023, 13:14:00
    #18
    Bence satmayın ileride evinizin değeri daha çok artacaktır