• 13-11-2023, 12:38:05
    #1
    Selamlar dostlar son zamanlarda oturduğumuz evi satıp parasını bankaya faize koysam güzel getirisi olur diye düşünüyorum.Ancak zaman içerisinde para pul olup enflasyona yenilebilir mi kafamda deli sorular...
  • 13-11-2023, 12:39:53
    #2
    Faizin yarın ne olacağı belli değil. Ev gibi bir yatırımı satıp direkt hazırdaki bir fırsata yatıracaksanız o zaman mantıklı olabilir ama faize yatırmak kumar olur.
  • 13-11-2023, 12:42:49
    #3
    ev 10 ykıl sonra 50 milyon tl olur. sizin paranız o zaman bir tatil parası olur
  • 13-11-2023, 12:43:10
    #4
    yıllık faiz %40 yıllık enflasyon en az %60 yansıyan ise %100 ü geçer kısaca ana paranız pul olur gider, altın yatırımı olabilir uzun süredir yerinde sayıyor
  • 13-11-2023, 12:43:52
    #5
    birdaha ev alamayabilirsiniz
  • 13-11-2023, 12:48:02
    #6
    Faize hiç bulaşmayın hocam dini olarakta zora girersiniz ülke enflasyon oranları olarakta
  • 13-11-2023, 12:48:05
    #7
    Ev daha fazla kazandırıyor ama illa istiyorsan %100 altın bak dolar euro vs kazandırmıyor yani çok kazandırmıyor. Alcaksan altın ama evi satma o daha iyi
  • 13-11-2023, 12:48:53
    #8
    Asla böyle bir hataya düşmeyin faiz dediğiniz şey sadece paranın değerini korur, o da faizi yemezseniz. Konut talebi her gün çığ gibi büyüyerek katlanıyor dağın başında bile olsa hiçbir evi araba almak, faize yatırmak vb. sebeplerle satmamanızı tavsiye ederim.
  • 13-11-2023, 12:48:59
    #9
    Geçmiş senelerde de benzeri durumlar olmuştu evini arabasını satıp faize yatıranlar anapara+faizle sattıklarının aynı dengini yerine koyamadılar kısacası paranız pul olur