Selamlar dostlar son zamanlarda oturduğumuz evi satıp parasını bankaya faize koysam güzel getirisi olur diye düşünüyorum.Ancak zaman içerisinde para pul olup enflasyona yenilebilir mi kafamda deli sorular...