Değişken faize yatırabilirsiniz. Kriz çıkınca veya insanlar zorda kalınca, ederinin çok altında ev alırsınız, piyasa düzelince yüksek fiyattan satarsınız. Faiz yerine farklı alternatifleri düşünüyorsanız, şirket hisselerine yatırım yapabilirsiniz.
Hiçbir ev faiz kadar gelir getirmez. Ev ve araba yatırım için alınmaz.
Herhangi bir yahudinin, ticaret erbabının veya akıllı bir zenginin ev veya araba aldığını gördünüz mü? Çünkü nakit likitide her şeyden daha kıymetlidir.
Asıl soru şudur: Zengin olmak istiyor musunuz, istemiyor musunuz?
''Benim normal bir hayatım olsun istiyorum,'' diyorsanız bir ev alın, normal insanlar gibi yaşayın.
''Zengin olmak istiyorum diyorsanız,'' risk almak zorundasınız.
''Faizde paran erir,'' gibi yorumların yapıldığını gördüm. Bu yorumu yapan insanların yatırım araçları hakkında bilgisi ve tecrübesi olmadığını düşünüyorum.
İyi günler diliyorum. Umarım, her şey istediğiniz gibi olur.