Mantıklı merkez bankası sürekli faiz arttırıyor. Bir süre bu böyle devam edecek. Faizler döviz getirisinin üstünde bu yüzden döviz çok sert hareketler ile yükselmiyor. Kısa vadede 3-4 aylık bir süreç için değerlendirilebilir. 4 aylık süreçte 220-250 bin arası faiz getirisi olur. Merkez bankası bu ay faizleri %50 ye yükseltecek büyük ihtimalle. Önümüzdeki süreçte en azından marta kadar faiz iyi getirecek. Marttan sonra durum değerlendirmesi yapıp mevcut düzene göre pozisyon almak gerekir.