ejder024 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
macbook u sürekli prizde mi kullanmalı?
17
●800
- 11-11-2023, 03:04:21haftada bir mutlaka sıfıra kadar sarjını bıtırıp sonra tamamıyla yüzde yüze kadar doldurmalısın onun dışında sarjda sabıt kullanmana gerek yok hocam ağır ıslem vs yapmıyorsan sarjını fulle bıtene kadar kullan bıtınce tak dedıgım gibi yüzde yüz bitirip öyle takmak cok daha uzun sureklı batarya ömru saglar
- 11-11-2023, 03:04:34sistem ayarlarından - pil ve güç ayarları - güç modu dengeli olarak seçmiştim.Manonofy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2023, 04:58:31Üyeliği durdurulduHocam selam, takma imkaniniz oldugu her an prize takili kullanin, %20-%80 muhabbetlerini direkt bosverin, mac zaten yapay zeka kullanarak sizin sarj etme sikliginizi ogreniyor ve prize takiliyken bile doldurup doldurmama islemlerini kendi ayarliyor. Prize takili oldugu her an bataryayi doldurduktan (veya doldurmayi biraktiktan) sonra devre disi birakir ve gucu direkt prizden alir.
Kisaca en sagliklisi kesin olarak surekli prizde kullanmak - 11-11-2023, 10:49:25Ben sürekli prizde kullanıyorum. Kendi kendine beklemeye alıyor ve bataryayı kullanmıyor. Cihaz 2 yıllık, döngü 114 pil sağlığı %92. Benim tavsiyem çokta fazla düşünmenize gerek yok, sabit bir yerde duruyorsanız prizde kullanın, farklı bir yere geçeceğiniz zaman çıkartın çokta önemli değil.
- 11-11-2023, 10:58:302 senede macbook promun pili böyle çöp olmuştu. Şimdi yenisi var ama o da sürekli prizde yapacak bir şey yokif3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2023, 19:13:20mesela ikinci monitörü eğer type-c ile bağlarsanız macbook sürekli şarj halinde oluyor. apple desteğe de sormuştum, onlarda bu şekilde tavsiye etmişlerdi. yani prizde kullanırsanız daha iyi olur.
not: bende böyle bir araştırma yaparken forumda bir konuda yorum görmüştüm, arkadaş: macbook kullanıyorsunuz, ufak tefek hesapları bırakın o deneyimden keyif almaya çalışın diyordu. o pil ha 3 önce bitmiş ha 3 ay sonra