Ben sürekli prizde kullanıyorum. Kendi kendine beklemeye alıyor ve bataryayı kullanmıyor. Cihaz 2 yıllık, döngü 114 pil sağlığı %92. Benim tavsiyem çokta fazla düşünmenize gerek yok, sabit bir yerde duruyorsanız prizde kullanın, farklı bir yere geçeceğiniz zaman çıkartın çokta önemli değil.