haftada bir mutlaka sıfıra kadar sarjını bıtırıp sonra tamamıyla yüzde yüze kadar doldurmalısın onun dışında sarjda sabıt kullanmana gerek yok hocam ağır ıslem vs yapmıyorsan sarjını fulle bıtene kadar kullan bıtınce tak dedıgım gibi yüzde yüz bitirip öyle takmak cok daha uzun sureklı batarya ömru saglar