mesela ikinci monitörü eğer type-c ile bağlarsanız macbook sürekli şarj halinde oluyor. apple desteğe de sormuştum, onlarda bu şekilde tavsiye etmişlerdi. yani prizde kullanırsanız daha iyi olur.

not: bende böyle bir araştırma yaparken forumda bir konuda yorum görmüştüm, arkadaş: macbook kullanıyorsunuz, ufak tefek hesapları bırakın o deneyimden keyif almaya çalışın diyordu. o pil ha 3 önce bitmiş ha 3 ay sonra