• 05-11-2023, 13:41:57
    #28
    Araç ticari değilse olmuyor diye biliyorum
  • 05-11-2023, 14:53:34
    #29
    Hayırlı olsun hocam. Bende de sedan versiyonu var güzel araba
  • 05-11-2023, 14:57:03
    #30
    Rabbim kazasız belasız binmeyi nasip etsin hocam
  • 05-11-2023, 14:57:48
    #31
    Güzel renk.
    Kötü motor malesef. Lpg taktirin performans beklemeyin.
    Kazasız sürüşler
  • 05-11-2023, 15:32:36
    #32
    Rabbim kaza bela vermesin, hayırlı olsun.
  • 05-11-2023, 17:23:27
    #33
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah.
  • 05-11-2023, 21:52:08
    #34
    Hayırlı olsun
  • 06-11-2023, 07:17:24
    #35
    Arabanız hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Şahıs şirketiniz İÇİN muhasebecinize söylerseniz arıcınızı şahıs şirkete kaydetsin. Gider olarak yakıt giderini kullanabilirsiniz.
  • 07-11-2023, 13:11:46
    #36
    Qui non proficit, deficit
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.