İlk arabamı aldım çok şükür :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk arabamı aldım çok şükür :)
40
●
3.610
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İlk arabamı aldım çok şükür :)
1
2
3
4
5
04-11-2023, 19:15:53
#10
DogancanOzturk
Hayirli ugurlu olsun hocam, kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim. Doseme rengi opsiyonel mi? Cok hos duruyor.
04-11-2023, 19:15:56
#11
ardabasar
Hayırlı olsun hocam
04-11-2023, 19:16:46
#12
hk1337
Gold üye
Hayırlı olsun, dikkat edin kdv den yararlanalım derken zarar etmeyin. Çünkü satarken de gelir vergisi çıkıyor diye biliyorum.
04-11-2023, 19:21:04
#13
Misafir
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız sürüşler. İnşallah bize de nasip olur.
SelimTorlak
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
04-11-2023, 19:22:47
#14
laaps
Hayırlı olsun hocam
04-11-2023, 19:24:01
#15
Serdarcan97
Kral hayırlı olsun ilk arabamı aldım diyince 500-600 binlik 2. el bir araç bekliyordum
para varmışda sen zevkine almıyormuşsun
04-11-2023, 19:29:25
#16
ichbinalper
Hayırlı olsun kazasız belasız🙏
04-11-2023, 19:29:36
#17
SunucumWEB
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız ne kadara geldi fiyat vs ekler misiniz rica etsem merak ettim
04-11-2023, 19:31:20
#18
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Hayırlı olsun
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler