https://www.r10.net/sorum-var/386777...-alinirmi.html
çoğunluğun fikirlerini önemsedim fikir değiştirerek Egea Cross Limited aldım.
İnşallah hayırlı olur bakıp görücez.
Sadece bir sorum olacak şuanki şirketimiz şahıs şirket arabada hususi olduğu için
KDV den yararlanamıyoruz. Lakin şirketi Limitede çevirsek KDV den yararlanabiliyormuyuz?
Bu konuda bilgisi olan varsa çok memnun olurum.

