• 04-11-2023, 19:40:37
    #19
    Arabayı satma düşüncesi yoksa vergiye işler neden işlemesin? 2 araç var ikisi de işli...
  • 04-11-2023, 19:49:52
    #20
    Hayırlı olsun
  • 04-11-2023, 20:06:03
    #21
    Hayırlı olsun.
    Bir kurban kesmek gerek
  • 04-11-2023, 23:18:34
    #22
    Hayırlı olsun hocam
  • 05-11-2023, 00:10:44
    #23
    Hayırlı olsun Selim kazasız belasız inşallah
  • 05-11-2023, 00:55:20
    #24
    Hayırlı olsuun
  • 05-11-2023, 00:57:40
    #25
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın.
  • 05-11-2023, 10:50:16
    #26
    Görmeyi en çok sevdiğim konulardan. Hayırlı olsun, Allah tekerinize taş değdirmesin. Fakat Cherry'den Cross'a düşmeniz kötü olmuş. Cross 1.4 değildir umarım? Veya boş paket falan değildir..
  • 05-11-2023, 13:28:17
    #27
    Fantomex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görmeyi en çok sevdiğim konulardan. Hayırlı olsun, Allah tekerinize taş değdirmesin. Fakat Cherry'den Cross'a düşmeniz kötü olmuş. Cross 1.4 değildir umarım? Veya boş paket falan değildir..
    gayet güzel araba 1.6 multijet otomatik vites süper motor ve en önemlisi çok az yakıyor, cross olmasıda ayrı renk katıyor görünüş olarak