Görmeyi en çok sevdiğim konulardan. Hayırlı olsun, Allah tekerinize taş değdirmesin. Fakat Cherry'den Cross'a düşmeniz kötü olmuş. Cross 1.4 değildir umarım? Veya boş paket falan değildir..