Konu
İlk arabamı aldım çok şükür :)
06-11-2023, 07:17:24
#35
dAwilla
Arabanız hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Şahıs şirketiniz İÇİN muhasebecinize söylerseniz arıcınızı şahıs şirkete kaydetsin. Gider olarak yakıt giderini kullanabilirsiniz.