• 23-10-2023, 19:32:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, Python ile bir Google Maps otomatik yorum botu geliştirdik iki seçenek mevcut ya bot işletmeye uygun yorumları kendi yazıyor ya da siz kendiniz belirli yorumları ekliyorsunuz ve seçilen işletmelere bu yorumlar yapılıyor fakat bu botu ne kadara satmalıyız sizce? Lisanslayıp kendimiz mi satmalıyız yoksa yorum hizmeti mi vermeliyiz?
  • 23-10-2023, 19:45:26
    #2
    İkisini de yapmalısınız bence ilk talibi ben olabilirim
  • 23-10-2023, 20:02:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mxsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Python ile bir Google Maps otomatik yorum botu geliştirdik iki seçenek mevcut ya bot işletmeye uygun yorumları kendi yazıyor ya da siz kendiniz belirli yorumları ekliyorsunuz ve seçilen işletmelere bu yorumlar yapılıyor fakat bu botu ne kadara satmalıyız sizce? Lisanslayıp kendimiz mi satmalıyız yoksa yorum hizmeti mi vermeliyiz?
    Malesef o botlar hiç bir işe yaramıyor çünkü hesaplar kullanıcıya düşüyor ve zaten gmailden atılan yorumla görev sitesinden kişiselden atılan yorum cok fark ediyor biz bu işin her türlüsünü denedik , akşam adam botu calıstırıyor sabah google kullabıcı isminde oluyor yorum atan hesaplar müşteriyle problem oluyor. O bottan zaten var
  • 01-11-2023, 20:50:36
    #4
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef o botlar hiç bir işe yaramıyor çünkü hesaplar kullanıcıya düşüyor ve zaten gmailden atılan yorumla görev sitesinden kişiselden atılan yorum cok fark ediyor biz bu işin her türlüsünü denedik , akşam adam botu calıstırıyor sabah google kullabıcı isminde oluyor yorum atan hesaplar müşteriyle problem oluyor. O bottan zaten var
    iyi ki almamışsınız hocam ben aldım kodları iletti hatalı kodlar çalışmıyor destek sunmuyor iade istedim yapmıyor 20 dakika da iade yapmaz ise şikayet konusu açacağım arkadaşa aktif ve mesajlara bakmıyor 1500₺ para kaptırdık arkadaşa mesajlara da bakmıyor ve forumda aktif
  • 01-11-2023, 21:38:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi ki almamışsınız hocam ben aldım kodları iletti hatalı kodlar çalışmıyor destek sunmuyor iade istedim yapmıyor 20 dakika da iade yapmaz ise şikayet konusu açacağım arkadaşa aktif ve mesajlara bakmıyor 1500₺ para kaptırdık arkadaşa mesajlara da bakmıyor ve forumda aktif
    Biz enayimiyiz hocam youtuberlara 5-10 bin lira reklam parası verirken kolay değil yorum işi yapmak
  • 01-11-2023, 21:41:11
    #6
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz enayimiyiz hocam youtuberlara 5-10 bin lira reklam parası verirken kolay değil yorum işi yapmak
    kendimi enayi hissettim
  • 01-11-2023, 21:44:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendimi enayi hissettim
    Öyle düşünme inşallah alabilirsin geri ama zor gibi üyeliği yeni galiba
  • 01-11-2023, 21:46:39
    #8
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle düşünme inşallah alabilirsin geri ama zor gibi üyeliği yeni galiba
    konuma hollanda yazmış numara ingiltere ıban Türk vermezse dava açarım bu kadar basit