ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle düşünme inşallah alabilirsin geri ama zor gibi üyeliği yeni galiba
konuma hollanda yazmış numara ingiltere ıban Türk vermezse dava açarım bu kadar basit