ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef o botlar hiç bir işe yaramıyor çünkü hesaplar kullanıcıya düşüyor ve zaten gmailden atılan yorumla görev sitesinden kişiselden atılan yorum cok fark ediyor biz bu işin her türlüsünü denedik , akşam adam botu calıstırıyor sabah google kullabıcı isminde oluyor yorum atan hesaplar müşteriyle problem oluyor. O bottan zaten var
iyi ki almamışsınız hocam ben aldım kodları iletti hatalı kodlar çalışmıyor destek sunmuyor iade istedim yapmıyor 20 dakika da iade yapmaz ise şikayet konusu açacağım arkadaşa aktif ve mesajlara bakmıyor 1500₺ para kaptırdık arkadaşa mesajlara da bakmıyor ve forumda aktif